Trimestrul I – 2012

Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la Internet

Trimestrul I 2012

A.Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la Internet

a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide solutionate cereri : 1 zi

b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide solutionate cereri : 2 zile

c) Procentajul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (15 zile) : 99%

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor

a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide : 2 ore

b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide : 8 ore

c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (48h) : 100%

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final : 56 reclamatii la 1000 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente : 34 reclamatii la 1000 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii : zero reclamatii

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali :

a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide solutionate reclamatii : 4 ore

b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide solutionate reclamatii : 8 ore

c) Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72h) : 99%