Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la Internet
Trimestrul I 2012
A.Indicatori de calitate administrativi
A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la Internet
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide solutionate cereri : 1 zi
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide solutionate cereri : 2 zile
c) Procentajul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (15 zile) : 99%
A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide : 2 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide : 8 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (48h) : 100%
A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final : 56 reclamatii la 1000 de clienti
A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente : 34 reclamatii la 1000 de clienti
A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii : zero reclamatii
A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali :
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide solutionate reclamatii : 4 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide solutionate reclamatii : 8 ore
c) Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72h) : 99%